Khamis, 21 November 2013

nak OFF pesbuk 3 hari...




Assalamualaikum readers, secret admire, kawan-kawan, roomate dan semualah

PENGUNGUMAN PENTING!!

BAHAWASANYA AKU BERMULA DARIPADA SEKARANG AKAN MENGHENTIKAN SEGALA KEGIATAN AKU YANG BERKAITAN DENGAN INTERNET UNTUK BEBERAPA HARI  KERANA AKU BAKAL MENGHADAPI UJIAN HAFAZAN PADA HARI SABTU INI..

DENGAN INI AKU TIDAK AKAN MENGUPDATED SEBARANG STATUS FB (aku dah deactive dah pon) SEHINGGALAH SELESAI TEMPOH UJIAN TERSEBUT


hahaha ..... pengunguman ni macam la penting sangat kan, macam la ada orang yang caring sangat pasal aku... ahh gasak la orang nak cakap apa yang penting aku nak fokuskan kepada hafalan aku yang cuma tinggal dua jenis lagi..... mohon hampa semua doakan saya lancar hafalanya na kalau dak tak leh konvo la saya ni .... ameenn



aku ni kalau bab menghafal  straigh dalam buku sememangnya lembab siket, so aku akan tulis semula ayat tu dan terjemahan maksudnya.... alhamdulillah aku tiada masalah dengan menterjemah balik ayat even tak la pro sangat prosak ada lah.... aku jenis yang kena buat peta minda atau kena buat kotak macam ni baru nak ingat... tulisan pulak tu kena besar-besar nanti klau aku lupa tengah jalan aku akan bayangkan bentuk tulisan tu... sememangnya kaedah visual dan audio yang aku belajar dalam kelas psikologi aku dulu ni ada bagusnya kan

debaran mula terasa, minta-minta la bukan pentasmik yang lepas, kalau tak memang salah banyak la bacaan aku.... semuanya diambil kira termasuklah tajwid dan fasohah .... huhh so scary merry


DOAKAN AKU SEMUA!!!








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pertama kali memasak

  Aku menulis dengan rasa sedih, aku menulis dengan rasa hiba..... 'masa kecilku' Aku anak ke-4 dari 6 adik-beradik. Keluarga aku bu...