Ahad, 24 November 2013

hari yang mendebarkan sudah berlalu... tapi






Hari yang dinantikan sudah sampai namun hari yang mendebarkan itu sudah pun berlalu.....


AKU KECEWA.... AKU KECEWA..... AKU KECEWAAA!!!!!

DAH DUA MINGGU AKU BERTUNGKUS LUMUS FOKUS KEPADA HAFALAN SAMPAI TAK MAKAN DAN MINUM (menipu),  NAMUN TERNYATA AKHIRNYA AKU GAGAL JUGA  MENYUDAHKAN AYAT YANG TERAKHIR KERANA TERLUPA...


punya lah aku semangat tadi ni datang awal ke kelas semata-mata yakin dapat menyudahkan hafalan tapi bila sampai di meja pentasmek tu, terus hilang habis dan lupa apa yang ada dalam kepala.... geramnya allah saja yang tahu, sebabnya ketaq terlampau sampai parkinson la sat tadi ni

memoir yang melucukan tadi ni, ada la seorang rakan seperguruan aku ni asal jumpa muka aku terus dia tanya asma dah hafal habis?, ish saya takut la sat lagi lupa bila jumpa muka ustaz... minta-minta tak ada apa la noh.... dalam duk ketaq kepala lutut tu dia lah yang mula-mula berjumpa dengan ustaz. dah tu hafal sampai habis pula sampai satu buku.... hamboiiiii tadi kata ketaq kepala lutut, taw taw dia dah perabih hafalan sedas sampai satu buku.... cisss mangkuk tingkat betoii!!! 
tapi yang bagusnya dia ni bila selesai hafalanya terus sujud syukur sebab dah lepas semua.... jadi terpegun aku tengok dia tadi, aku tak hebat macam tu rasanya, hebat usaha dia sampai katanya tak tidur malam dia menghafal sampai satu buku


aku pula tak sampai satu buku pun, cuma separuh sahaja... itu lah peristiwa yang mengecewakan bagi aku pada hari ini.... so aku terpaksa postpone pada hari yang lain pula dan lagi berat kerana hari yang ditangguh itu adalah hari yang sama dimana ujian herba diadakan... dah la kena hafal dah tu kena hafal nama-nama herba lagi.... MATAINA IKAU (bahasa sungai)


ada lagi 3 minggu untuk aku buat persiapan, diharap usaha aku tidak lagi sia-sia, semoga allah bantu.. kalau tak memang  tak boleh konvo la aku bulan 12 nanti di langkawi


AKU NAK KONVO JUGAK OIIIIII......!!!!!



dalam waktu terdekat ini aku tak rasa yang aku akan aktifkan semula FB mahupun twitter aku tapi kalau blog aku akan aktif juga mungkin sekadar nak kongsi life aku yang tak berapa nak ohsem pon... mungkin sehingga aku selesai mengingat semula semua yang aku dah lupa barulah aku akan mula.... kawan2 kalau nak cari tu just call fon atau mesej la ehh



Jazakallahu khairan kathira sahabat, aku sayang kamu kerana allah!!
 thankz sebab sudi klik dan baca entri ni 








2 ulasan:

Pertama kali memasak

  Aku menulis dengan rasa sedih, aku menulis dengan rasa hiba..... 'masa kecilku' Aku anak ke-4 dari 6 adik-beradik. Keluarga aku bu...