Khamis, 11 Julai 2013

Dear diari :ramadhan day 2 (suspicious log in detected)



dear diari......



siapa la pulak yang nak dajalkan aku ni, mujur la encik google cepat bertindak... alhamdulillah email, blog, you tube, twitter dan google massenger aku tak kena block.... oh ho my mr google mujur la kau hantar mesej  masuk ke inbox fon murah aku tu  menyatakan ada bahaya 'suspicious log in detected' so boleh la aku cepat-cepat bertindak dengan menukar password..... ntah bila masanya aku log in dekat emiriah arab bersatu ni  ntahh... 


haiii macam-macam la karenah manusia bila dah pandai it ni.... identiti orang pun nak dicurinya, nanti tak pasal-pasal bila kau buat jenayah orang lain yang kena tangkap.... woooo dah la link google aku ni  bersangkut paut dengan banyak portal, penting pula tu... kalau la dirampas orang mau tak ke nangis aku hilang banyak data, dokumen, gambar la segala bagai aduhhhh..... email cinta dari buah hati pun lesap camtu je aduhhh.... ehhh aku ada buah hati ke??? ehe rahsia maa....



hari ni akak dan abang ipar aku balik berbuka bersama kami sekeluarga, semalam kami bertiga je berbuka, malam ni dah bertambah 2 orang....  hmm sedih la pulak masatu aku mula la teringat kekawan kolej... masa belajar dulu selalu time nak berbuka je kami ramai-ramai berkumpul buat bulatan duduk sekali dan makan bersama... hmm rindu korang taw..... i miss my villa cempaka..


walaupun hostel kami tak semegah mana pon tapi ukhwah kami kuat, sampai sekarang kami masih berhubung even dalam FB... dah setahun berlalu tapi kami masih lagi boleh bergurau tanpa rasa janggal dan sentiasa terasa dekat diantara satu sama lain.... nak nangis rasa bila teringat kekawan  


ntah bila lagi boleh berjumpa  kalian dan berkumpul sama-sama.....ukhwah fillah ni kita mesti gengam sekuatnya wahai sahabat :)


mula la aku nak pasang lagu ni bila teringat kekawan


forheart - perlukah





1 ulasan:

  1. hai.. salam kenal,
    follower no.17
    done follow sini,
    jom follow teman yea yunk..=)

    http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

    BalasPadam

Pertama kali memasak

  Aku menulis dengan rasa sedih, aku menulis dengan rasa hiba..... 'masa kecilku' Aku anak ke-4 dari 6 adik-beradik. Keluarga aku bu...