Rabu, 4 September 2013

sebab kenapa aku malas nak online facebook



Status:
best la pulak kalau boleh naik motor malam-malam sebab boleh cilok

pengomen 1: beb kau keluar malam ke? aku ingat kau alim...

pengomen 2: dasar perempuan tak tahu malu, harap kan bapak je orang masjid anak macam perempuan liar..

pengomen 3: perrghh hebat la kau beb, lepas ni aku boleh arr ajak kau lepak tempat yang selalu aku lepak

pengomen 4: confirm bohsia!!!!

yang tak komen tapi like tapi dalam hati : confirm perempuan ni tak leh buat bini, jenis yang suka keluar malam mesti bukan jenis perempuan yang baik-baik



situasi sebenar:  Aku baru lepas tengok citer KL gangster lepas tu sedang berimaginasi tengah bawak superbike. Bajet macam nak kongsi impian dengan friend facebook...




itu arrrrr diantara sebab kenapa aku naik meluat nak updated ststus atau nak on facebook. Actually ada banyak lagi sebabnya tapi inilah diantara sebab yang paling cuak kenapa aku malas nak online....  aku cakap A diorang faham B ... tiada yang betul-betul cuba faham situasi, atleast tanya la perkara yang sebenar apa dah jadi kan

yang kat atas ni contoh je taw, bukan betul pon

peaceyall    (-,-)v







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pertama kali memasak

  Aku menulis dengan rasa sedih, aku menulis dengan rasa hiba..... 'masa kecilku' Aku anak ke-4 dari 6 adik-beradik. Keluarga aku bu...