Selasa, 14 Mei 2013

Simple GiveAway Bintang Mencari Cinta By Cik Akak







ayat cun :-

padamu ku kutitipkan secuil rasa
kubiarkan selaksa bahagia
padamu, kuharap setitis embun cinta kau limpahkan samudera cinta,
agar dapat melukis hasrat ku  
kekasih, taruh bibirmu seperti bintang dilangit
kata-katamu satu ciuman dalam malam yang hidup
dan deras lengan mu memeluk daku
seperti suatu nyala bertanda kemenangan
mimpiku pun berada dalam benderang dan abadi


maka nikmat tuhanmu yang manakah kamu dustakan?
seakan-akan bidadari itu seperti permata Yajut dan Marjan
 maka nikmat tuhanmu yang manakah kamu dustakan?
tidak ada balasan kebaikan kecuali kebaikan pula
(Ar-rahman 57-60)


Assalamualaikum, 
hmm.... ini penyertaan kali kedua... ntah apa ke mimpi la asma nak join giveaway ni
seriously klau benda yang banyak terma n syarat ni asma macam malas siket nak join
tapi oleh kerana tertengok dalam blog apit macam terasa nak join la pulak...
saja nak sokong blogger2 malaysia.... menang kalah balakang kira
chill je



rakan blogger













4 ulasan:

  1. Alhamdulilah :) bertambah lagi orang nak join cik akak mencari cinta nie..hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. saja je.... hari ni first time join giveaway, cik akak blogger kedua yang saya join.... salam kenal ye :)

      Padam
  2. salam..dari GA sama..singgah dan follow..
    gud Luck!! ^_^



    http://wan-sarah.blogspot.com/2013/05/simple-giveaway-bintang-mencari-cinta.html

    BalasPadam

Pertama kali memasak

  Aku menulis dengan rasa sedih, aku menulis dengan rasa hiba..... 'masa kecilku' Aku anak ke-4 dari 6 adik-beradik. Keluarga aku bu...