Sabtu, 6 April 2013

aku mamai......


Assalamualaikum readers sekalian....


OLA.......  asma nak tanya korang pernah mamai tak??? mesti pernah kan...
semua orang mesti akan pernah mamai punya lah...... mamai adalah perbuatan yang berlaku 
di alam bawah sedar kita dimana kita mengatakan atau melakkukan sesuatu diluar kawalan kita....



ok la nak jadikan cerita tadi asma tidur tengah hari, sebelum tu asma cakap la kat adik minta dia kejutkan
asma selepas setengah jam sebab asma nak siap pergi kerja... *sabtu pun kena kerja daa
lepas setengah jam, adik asma kejutla asma...

'weh emma bangun... kata nak pi kheja'

ntah macam mana ntah boleh pulak asma jerkah budak tu.....

'hang cakap elok-elok sikit jangan duk bohong aku'

adik asma balas: 'aku cakap betoi la nih, kepala hotak hang, tadi hang suruh aku gerak hang'

asma pun terjaga sebab dengar dia marah balik.... terkepil-kepil biji mata asma
pandang dia.... apasal dia marah aku...???  bahahha.... rupanya asma mamai....  masa tu asma mimpi
tengah buat bisnes, customer tak nak bayar so dia bagi macam-macam alasan....


itu lah lain kali jika nak tidur tengah hari, lebih baik niat qailullah barulah dapat pahala
dan tak mimpi yang bukan-bukan..... huhuhuhu


hehehehe........ bahaya juga situasi nih, mujur tak pegang parang, kalau tak
rasanya dah lama aku tetak budak tu kihkihh...... sweet dreams



asma minat gilerr dengan fahrin ahmad  tapi belom pernah lagi mimpi dia.... oh abang fahrin ku kikihh...


^___^V






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pertama kali memasak

  Aku menulis dengan rasa sedih, aku menulis dengan rasa hiba..... 'masa kecilku' Aku anak ke-4 dari 6 adik-beradik. Keluarga aku bu...