Khamis, 13 Jun 2013

Entri ke-100



Assalamualaikum..... uitt uitttt....

akhirnya sampai jua aku menulis entri yang ke-100 ni, bertemankan secawan kopi dan beberapa bungkus
keropok tam tam perisa ketam kesukaan lidah dan tekak aku.... hehehehe


ok la disebabkan entri ini adalah entri yang ke-100 aku merasakan betapa bahagia menyelubungi dalam hati
kerana dengan istiqamahnya aku berjaya menulis sampai 100 jenis cerita suka, duka, perit,
pengalaman sendiri, perkongsian dan banyak lagi la termasuk la ayat merapu aku.....


hahahhah..... aku kalau datang masa tak siuman tu mula la nak buat kerja gila..... 
so dalam blog aku ni agak mustahil aku akan kongsi cerita sedih, dalam blog peribadi aku ini hanya
akan aku publish kan tentang pengalaman best sahaja yang berlaku dalam hidup dan tak lupa 
perkongsian ilmu yang boleh digenapkan menjadi sebagai saham akhirat aku.....  


to all my readers yang selalu menerjah blog aku, aku ucapkan terima kasih bebanyak dan maaf ok...
bukan apa, dah la korang masuk terjah blog aku ni siap hantar komen dan tinggalkan jejak 
dalam shoutbox lagi tapi aku haremmmm tak terjah balik..... hehehe.... ehh sebenarnya aku
ada terjah balik la cuma tak bagi tahu je....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pertama kali memasak

  Aku menulis dengan rasa sedih, aku menulis dengan rasa hiba..... 'masa kecilku' Aku anak ke-4 dari 6 adik-beradik. Keluarga aku bu...