Khamis, 14 Julai 2011

DEAR DIARY,
   
     hari nih  aku terasa best sangat bila aku ada tegur roomate aku supaya rajin-rajin lah solat...x ingatkah hang akan azab yang bakal diterima jikalau x solat...nauzubillahimin zalik...dan bila aku bagi ceramah ciket kat dierr....alhamdulillah dia dah mula solat...aku doakan semoga dia terus solat hingga akhir hayatnya aminnnn...


                                                                                                                            yang benar,
                                                                                                                              emma                              

1 ulasan:

  1. hai...tension aku, penat ja aq bg ceramah bila dah lama cket dia mula lg x solat....gerammmm wehhh

    BalasPadam

Pertama kali memasak

  Aku menulis dengan rasa sedih, aku menulis dengan rasa hiba..... 'masa kecilku' Aku anak ke-4 dari 6 adik-beradik. Keluarga aku bu...